Saturday, May 14, 2011

r.e.u.n.i.o.n. kami

assalamualaikum!
haloww guyss
tadi kan tadi kan (14 mei, 2.00 pm),
kitorang buat reunionnnnn skola rendahhh
haaa syiokkk gituu

lets cekidout !

agenda pertame , sesi taaruf ! iaitu sesi kenal2. 
haha poyo je.
sikit je pon yg datang, bese la masing2 dah busy jage anak :P


total yg datang : 11 orang

agenda kedua, makan kekkk :D


seterusnya, melayan perasaan kat tepi pantai. ngee~




then, dah kenyang2 makan BBQ hasil pembakar ayam yg setia, zahin, fathan & hani, beserta nasik & meehoon yg sedapp, para perempuan pon memulakan aktiviti feveret, amik gamba :P







paling seronokknyerr adelahhh ...
MAIN LAYANG-LAYANG!
hehe bukan senang nak men. bagi aku jelah.
kalau ade adek boley gak nak men same2 kan. hee


ni aku punyerrr~ xD



in conclusion, reunion tadi sangatlah BEST. di samping dapat berjumpa rakan2 lame, kami juga dapat menghabiskan duit beli layang2. haha ayat dajah 1.

itu sajelah aktiviti kami.
sekian laporan dari nadia cyiee dari pantai batu hitam.
kembali ke seri pentas.
^.^

****








6 comments:

Unknown said...

beeeee..aku nya reuni0n g best..kt h0tel 5 bintang hbaq ang..haha

n.a.d.i.a said...

haha puih.
kalau dah ske mnipu tu mmg x ley dibendung.
hehe

Unknown said...

eleeeeeeeeeeeeeeeeh~ haha..h0i ! dh r x bls msg aku..cmni r kwn an..haha

n.a.d.i.a said...

mesej ko yg mner ??

n.a.d.i.a said...

aku bzy sgt lah. rmai fan. kakakakah

Unknown said...

smalam nya msg laaa..xkn x dpt k0t..beee~ belaah r wei..bajet h0t..haha