Tuesday, May 24, 2011

b O L o K - B o L O k

assalamualaikum~
haaaaaaaiiii tawan-tawannn
mase cuti ni kan, aku telah membuat hobi baru ko
syok weiii ~ 
sbenanye hobi ni mmg aku suke dari zaman batu lg
tapi diadaptasikan semula di zaman moden nih
hek hek hek gediknye laa

nak tahhu pe hobinyer?
*tibe2 korang cakap x nak, malu la aku nnt

okay hobinye adalah membuat tulisan bOlok2
bolOk2? apekah?
bolok2 itu maksodnye ngarut2 laa .. 

antare hasilnye adelah sepertiiiiiiiiiiii~ jeng jeng jeng !!


tiru dari tumblr je pon . kih3

if u want the rainbow, u must first learn
how to put up with the rain .
ada paham?

ni adelah prinsip idop aku dari skola menengah. dah siap tulis pastu edit la skett. keh3

ana jannah 
kak ude

ika akit

wah name2 ni plak aku buat. saje je utk testing tulisan. nak mengisi mase jer.:P

okay ni tak siap ag. sedang dalam proses. 

haa tu saje stakat ni.
if nak jugak bole je buatkan. kalau nak la.
sebab skang pon takde keje kan,
bolelah hambe isik mase hambe dgn mende2 tuh.
hihihi itu sajaaaaaa


wasalam
****










7 comments:

Unknown said...

cikalid ! nama aku 1 0keyh..

ShayunkChumil said...

nak3! :)

n.a.d.i.a said...

ssssiiiaaaaappppp !! ;D

Anonymous said...

wahhh..nama ku sekali...chantek..kau mmg berbakat..!!..(ehhh...sjak ble ak puji kau neh??..wekkk :P)

n.a.d.i.a said...

oh ya ukhtiiii
you must love me so much rite <3
hihihihiikkk
i take it as compliment,
sooo thankss ^^

Anonymous said...

selokkk!!!! hahaha...weh...akak ak nak gak..nak papa ye hafizi..name mama nye jannah...neh akak ak nye yerrr...bkn akuu okehhh...wat pesen design org berchenta-cintunn okehh...hahah

n.a.d.i.a said...

wakakakakak taley blaahh
siiiaaaapppp
(cakap siap je lebeh, bile nak start
buat ntah -.-)

.