Sunday, May 22, 2011

pe kesssss ?

wei. aku tak ade mood gila.
nur saidatul jannah bt muhamad.
tibe-tibe je aku mention name ko kat sini kan.
tapi takde point pon sbenanye.

okay okay.
sbenanye aku x brape nk sihat
*ceh yeye je ko nadia
he he. takpe. terpulang kpd individu,
nak caye ke tak, aku tak pakse
*tapi nape selok nak cakap kat sni?
alaa saje nak caper. kah3.

aku nak mintak pendapat sbenanye,
pe kene ngan aku eh,
senang je nak demam.
pastu tangan aku kalau kene air cepat je kecut
besenye kan kalau berendam dlm air nk dekat sejam tu yela jari2 kecut kan
tp aku x sampai 15 minit dah kecut 1 tangan
pulak tu tapak tgn menggelupas,
then ade bulatan putih dekat tengah2 tapak tangan
haaa kretif kan? hihi

agak mysterious la jugak.
mak aku pon kerisauan
dan katenye kene gi spital ni !
tapi x pegi2 jugak -.-

lagi 1 sakit pale.
haha tu normal la sume orang sakit kpale
tp cam kerap la
1 botol kecik panadol (mira bg) tu skang dah tggl suku
agak kerap aku sakit pale
pastu teros telan panadol.
kate orang, jgn slalu mkn panadol
nnt jadi ape ntah. aku pon tak ingat. jadi hulk kot.

okay tu je. nk komen, komen. x nak sudah.
hihihi papepon tenkiu sbb dah bace.
lastly,
SAKIT ITU PENGHAPUS DOSA.
alhamdulilah =)

****

7 comments:

Unknown said...

eh yaka..aku 0n tngn cpt kecut gak lani..tp x la teruk cm ang skit kpala bgai an..pa2p0n sm0ga cpat sembuh ya bby..t leyh kta bgedik ngn auntiee manja kam0o tuu..haha

Anonymous said...

okehhh..ak pelikk neh..gi ospital cepat!!!
meh ak ckp ngan mok cik melah..kasi kau gi ospital...huu~~

pa said...

ow baby tak sihat rupenye,, relax2,, pas ney jangan makan panadol dah,, let it heals naturally ok =)
byk mkn ubat ta elok,, betol ta kem?? hihi

No name said...

pi check dokter la.. panadol tuh tak bgos mkn byk sgt...

n.a.d.i.a said...

wah terharu den,
thanks yer. kikikih
lang pon ader.huaaa ^,^

Unknown said...

manj0 : aik..cam peli eden ja tuh..haha,,yalah2,panad0l mkn byk2 x baguih ya ank2..haha

n.a.d.i.a said...

haha baek la macik2 ku skalian
^,^