Friday, March 11, 2011

susah utk LUPAKAN dia );


walaupon pertemuan antare aku dan die hanya sekejap, tapi aku dah sayang gile kat dia. x sanggup nak lepaskan die pergi. tapi yelah , aku kene relakan pemergian die , sebab die bukan hak aku . die bukan milik aku , and apetah lagi bukan ciptaan aku yg boleh aku miliki setiap saat .

perkenalan antare kami singkat . selepas beberapa minit saje, kami berpisah semule. agak2 lebih kurang 40 minit je x silap. Then , die dibawe pergi. x kan aku nak halang? aku x mampu. lagipon die lebih memilih orang lain. hmmmm sedih gile. aku sayangggg dieee. sebab aku x pernah miliki die. die comel, manje, suke gurau2, geram nak cubit die.

tapi, aku pon pelik camane die leh muncul dalam rumah aku. sedang mak aku syok2 jahit baju, tetibe mak aku jerittt sekuat hati 
"aaaaaaaaaaaaa ANAK SAPEEEE NIII !!"  
anak? YA ALLAH ! ade orang buang anak ke? tp nape dalam umah aku?? aku dan ayah aku semestinye menggelupo gi tengok anak yg dimaksodkan. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa so kiuttttt ! ANAK HAMSTER !! adoi mak aku pon satu. pikir bukan2 dah td. astaga.. 

dari ctulah kesah pertemuan aku dan hamster tu. kalau ikotkan ati, aku nak bela je. lantak la datang dari mane pon. tp mak ayah aku teros call jiran yg ade bela hamster. yupppp! rupenye tu hamster jiran aku yg duk tingkat 5. sedangkan aku tingkat 3. (jauhnye hamster tu mengembara. jd musafir dah)  jadi setelah itu tuan die pon datang amik. tuan die pon comel . haha dak kecik je. amat sedih perpisahan tu. iskkk ):

aku x kan lupekan die. aku sempat bagi name kat hamster tu, heheee... HA SEON. eh cam penah dengar. ye, aku amik dari cite korea, 1 mom 3 dads. ha seon bermakne anugerah dari syurga. mmg anugerah betol la tu anugerah, sbb aku dapat jumpe die tibe2. kan kan. hmm.. kamu selalu di jiwe rageku ha seon. ade mase tecicir la lagi kat umah saye yeeeee. (mintak2 tuan ha seon bace) ngeee





sian ha seon kebasahan. ntah air mane la die gi selam pastu merayap kat umah aku. haiss. comel betol. come again ye. hihi love you HA SEON ^.^


****

5 comments:

Unknown said...

belah r cikalid bajet syg binatang..jmp ank kucing p0n sepak2 ja sbl0m ni..haha

n.a.d.i.a said...

aku betol2 berhati mulia ngn haiwan.
ngan ang je aku x mulia.

nabilameera said...

kah3.
igt ap tadi. aiiyaakk -.-

pa said...

hahaha.. suspen je .. btw nice story ya

n.a.d.i.a said...

meera : ngeeee :P

manjae : hik hik , thanksss :D