Tuesday, March 15, 2011

hari semalam dalam ingatan

15-3-2011 (selasa) .
aku kua g ecm ngan kawan2 yang dah laaaame x jumpe. sorang je pon, isza. yang lain (kak ude, cena, tikah) tiap2 ari jumpe -.- .okeehhh, saje je nak cite nih. ecm? ecm stands for East Coast Mall. mall ni terletak di bandar jalan putra square 6, kuantan pahang. mall ni agak besa la jugak, penoh tempat sopink. agak kurang tempat lepak. hehe.. tapi kalau anda2 dah bosan ke mega mall, datang je lah kat ecm ni. insyaAllah x bosan. stakat tu je lah promotion aku kali ni.


outlets at east coast mall kuantan

pizza hut outlet at east coast mall kuantan

sesampainye di ecm, kitorang gi la survey tiket wayang. ngeee. aku kalu bleh nak tengok cite mat salleh. (ikot nasihat kem - cite melayu nanti kuar tv gak) tapi dah cuna excitednye nak nengok HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA, ikot je lah. sebab ramai cakap best, nak jugak tengok an.

hah berbaloi la jugak. crite agak menarik. teharu + sedih pon ade. uwaaa. konklusinye best la cite tu wei. hero die ensem. ekekeke...

hero 1 : MERONG . aku suke watak ni (:

hero 2 : MARCUS. cantik kan? heee
jalan crite agak slow, yelah, laju2 nak wat pe. kang mule orang terngange je lebeh. crite ni ade part2 lucu. pangai due orang hero ni agak kiut kadang2. haha. tengok la snirik. :p

seterusnye lepas solat kami ke KFC. nak mkn. tetibe kak ude 'memberontak' kerana telah jemu dgn mknn KFC. so kami pon gi chicken rice shop je lahh. jujur, first time aku mkn kat ctu. hahahahahhahaa....
erk. x lawak pon -.-

banyak first time kot mende yg aku makan. lagi 1 popia gulung ape ntah name die. isza yang introduce kat aku ngan tikah. aku x makan popia slame ni sebab ade taugeh. ngee. tapi popia yg ni xde taugeh, so ngapp la ape lagi. huihh sedapp. :D



hah lebih kurang camni la. xde taugeh taw. tapi gamba atas ni aku google je la. papepon, try la, best!! ye ok, even korang dah penah makan, aku tetap nak pomot. huh..

after that, we continue our journey ke mcm2 kedai sopink. tapi aku window sopink je. xde bajet nak bli tu ini. berangan bleh la.. 

then selepas puas kami berseronok before dapat tahu result esok, kitorang pon balik. best la kluar ngan kawan2 an, tapi always must family first ye adik2. ^.^

antare gamba2 semase di ecm, actly gamba byk je kitorg amik.
tapi kebanyakannye kat enset kak ude yang canggih . bia je lah die simpan. hohoho








“Siapa yang ingin bersamamu  pada saat tiada satupun yang dapat anda berikan??  Merekalah sahabat-sahabat anda”






****

4 comments:

Unknown said...

bguih la n0h ang dgq nsihat aku..yg x bguih nya angpa p tg0k cita melayu jgak...ishh3 ! haha

n.a.d.i.a said...

hahahahaa..
nasihat ko terngiang-ngiang mase tu
tapi apekan daye,
masih belom di hati. ha ha

Anonymous said...

jelesss!!!!

kak ude said...

hahahahahaha..besttt punyeee jannah...rugii woo tak p