Thursday, March 10, 2011

nEvEr EndiNg pwEnsHiP

waaahhhh lama sudah kutidak ketemu sama teman2 . nak nak GENG POKET (GP) . rinduuu ouhhh .. bile na jumpe semulee ? bile dah keje kerr ? geng poket : kalo dikenang , ntah hape2 sumbernye . haha .. camane bole dapat name ? dulu , zaman nak SPM , pegi program easymath dekat skola teknik kuantan . then , ade 1 geng ni , terdiri daripada beberapa orang laki , & sorangggg je pompuan . wow  :O  then , laki2 dalam geng ni semuaaanyaaa suke masokkan tangan lam poket baju mereka . trend ? haha tapi sumpah lawok. aku ngn tikah la bawak name geng poket tu. sampai la ke skolah , kami buat geng poket jadi name geng kami. hee

antare ahli2 GP :  NUR SAIDATUL JANNAH bt MUHAMAD


ni la kawan baik aku dari form 1. mmg terbaik dari ladang. hehe. kadang2 kami pggil die umi sbb die suke menegur kawan2nye. menegur dengan membebel. sangat suke membebel. mmg gaye mak dah. tapi bebelan die sangat bergune utk bangse dan negare. ekekke.. kat skola, die digelar sleepy beauty. haaa mesti tau nape. suke sgt wat pusingan roller coaster 360 darjah die bile dah start ngantOk. xde sape bole halang dah. aku ngan die salu gado. blh dikatekan tiap ari. gado manje >.< seyes , rindu ko gila2 jane. uhuk2

kedua , ATIKAH bt MOHAMED MUSTAFAR


hahaha sori tikah. tertarik aku nak mencurik gamba nih. haaa tikah ni pon kawan dari form 1. tp form 1 dlu x baek sgt pon ngan die. pndang sebelah mate je pon. kih3. tengok muke die ni dah tau die ni anak bongsu an? same ngn aku. kalo dah manje , tau2 la an. x meced2 sampai skang. aku je meced. aku dulu amik seni ngan die ni la. naseb ade geng an tikah. lawok je pasang radio mase exam . SPM betol lak tuh. kah3. skang aku ngn dy still study tempat yg same. wei tikOh, kawan baik sampai mati tau (:

ketigO , NUR ALIA bt ALIMIN


minah senyumm (: suke sangat sengeh + senyum + gelak n same waktu dengannye. at the same time, garang. ngan aku mmg garang. haha. lam kelas, aku duk sebelah die. bile aku ngantok je, aku salu hulur tgn suh die urut. sedap die urut. sakit. tapi pastu tetap ngantok balik. ekekek.. aku suke pggil die allele (perkataan lam biology). hihi. die bijOk! haaa jgn men2. waktu rehat , salu gak g same2. haha rindu nak dengar die gelak. 

ke-4, ROSMARIA bt AWANG


lalala..curik gamba lagi. rossa , tulah yg aku salu panggil. nak pggil ros , tapi salu terlebih tambah uruf kat blakang. hehe. rossa, ank bongsu jgk. x meced sangat, tapi meced sikit je dari tikah. die lembutt je orangnye. baek hati. hihihi. sopan, sejuk mate memandang. (merah dah muke die) ros ni dlu suke melambai lambai tangan atas ke bawah dengan lembut. cam sutun2 gitu. die juge antare budak yg tinggi lam geng kami. Hoho x saba nak jumpe diee ^.^

next , NURUL HAFIZAH bt ABDUL RAHIM


haaa ni aku panggil die cyiee. name aku gak tuh. kami berdue je yg sesuai digelar cyiee. sebab kami berdua suka makan cili. hek hek tipu je. die ni kecikkkkkk sangat. ishh mmg kecik, comel je. tapi, tahap pot pet pot pet die staraf ngan jannah. ekekeke.. aku ngan die kalau time prep malam (bile lepak kat port) mmg salu gi tandas same2. haha. bese la tuh an. papepon, rindu budak kecik ni. makin kecik ke besa, nak tau . ngeee

ok then, NORFATIN FAIZAH bt ABDUL RAHIM


paten, pantang namenye salah dieja. haha debo salah, aku ase betol dah la tu eja name die. mampos aku kang. die ni lawa an, tapi sedikit singe. ngahaha. jgn men2. garang ni. juge antare yg kuat bebel. die sorang ag yg amik seni skali ngn aku n tikah. die amattt suke mlukis. ngah cegu ngajo pon mlukis. kalu x pon zzzzz. agagaga.. die ni kecik jgk, tp besa sikit dr fizah. haha byk kerenah budak ni. xley duk diam. bak kate alia, cam cacing kepanasan. die juge penjage bilik operasi. hehe sori tin tin, sayang kau. hik :p

next, ke bape ntah, WARDATUN NADHIRAH bt TAJUDDIN


hehe sweet daknye an. bape kali dah die cakap rindu ngan geng2. bile nak jumpe la tu la bla bla bla. hihi saba ye wadat, sok luse jumpe lah kite. wardat. unik an name die. jarang2 dengar. (xtau la kalo aku je jarang dengar) tapi wadat ni baik. (ish sume baik je .bile nak ade part2 yg jahatnye an?) hahaha. caring ngan member2 die. suke dgr lagu omputih. eh yeke. aku entam je. ngee. wadat, jom jumpe! XD

tidak dilupe, ISZA ATIQA bt ISMAIL


macikk! eheee.. aku sgt suke kaco dak ni. die amat klako. disamping suke kenekan aku, die juge suke loya buruk. hehe. aku pon suke gedik2 manje ngan die. even dy x layan sangat, xpelah. aku redha.T-T mak die kawan ngan mak aku. mak die penah pesan suh jage iza ni haa. haha tapi tak terjage sgt. sori macik. anak macik degil sikit. sebenarnye byk. hua3. papepon, pangai x meced stil ade smpai skang. good. keep it up iza. keh3.. rindu kau. jom r kua bando. ngee

ok, seterusnyeee SOFIA ZULAIKA bt ZAHRI


eheeee.. tadaaa! aku salu panggil die pia. aku ngan die lost lasting fren, dari skolah rendah lagi tuh! haha. dah kenal sangat dah haa. pia ni jahat sgt. ekeeke.. men2 la. die baekkk gile. cam keibuan sikit2. same ngan janah. tapi pia x kuat bebel cam janah. pia benci lipas. fobia kot. ish sian die. heee. pia sgt rajin tau. nak study ke ape ke. rajin gile. kemas kelas pon rajin. die ngan jannah antare yg suke kemas kelas after prep mlm. hihi. tapi janah kemas sambil pot pet pot pet. pia x. jgn marah jane. hik3. lam geng kami, die paling matang. seyes, matang (: piaa , winduulah >.<

next one  , SYAZATUL SYAMIMI bt MOHD ASRAI


ahha lawa? eh mesti. baik + lembut sume kat die. haha. mimi ni dlu biro bina insan. cam biro agama2. mmg ngam la ngan die. suke senyum an mimi. aku ngn tikah kadang2 pggil die Kaseh. x sabit pape, saje gedik nak pggil. ala2 cite nur kaseh an. tikah jadi kak nur, aku jd sarah. hehe. tapi mimi kelas yg amik arab. mase prep mlm je kami gather2. kat port. haha konon cam geng ganster an. siap ade berport2 ag. ceit. mimi skang study same tmpat ngn allele n umi jane. hoho miss u~

lastly, ANIS FATEHAH bt AZMI


haha nampak baik je sume . yapp , anis ni pon baik. ase nak copy  ayat yg bg kat mimi , paste kat anis ni plak. ahaha. baik + ayu + comel . tapi pendiam sikit. penoh misteri. hihi guraw2. die ni pandai. terer arab. die same kelas ngan mimi. biology pon die terer. hais.. sume lah terer. ekkeke.. kalo kat hostel mase SPM dlu, die redha je ngan telatah budak2 bilik yg laen. bising! ish3.. sian anis. saba je. bagos anis ni. lap u sampai kering ^.^

antare kenangan tentang K.A.M.I







ade yg x diterangkan,tapi dorang sume tu kawan2 kami jgk. sume shantek2. hik 
tu je la dlu. kalo nak cite kenangan tu mmg banyak. tapi malas nak taip. ehehek. 
kitorang baik . jahat pon same sendirik je. suke tolong cikgu kat bilik guru, sbb malas nak masok kelas. huaa3.. ok thats all. salam rindu utk semua member shaks, specially for 
gengpoket sdn bhd.

ehhe kawan , hope kite kekal kawan sampai bile2. susah nak carik kawan sebaik korang sume. thanks for every single things. may Allah bless all of you. see you ^______________^



TheEnd


****



1 comment:

Anonymous said...

aishhh..asal bab ak pot pet pot pet bnyk ngat ar??? hhahaha...ne ase cam nak tarik2 rambot ko ne,,nak ngat ak jahat an...hamik ne,,,debushhh :P