Monday, September 3, 2012

next step

4 september. maka bermula la satu lagi episod baru dalam hidup aku. Alhamdulillah, Allah masih bg peluang utk aku teruskan hidup, majukan diri n menjadi hamba kpdNya. 

tarikh ni. aku mlangkah setapak lagi dgn izin Allah ke pringkat sterusnya. Bachelor of Landscape Architecture. ni la kos aku dekat Uia Gombak. Aku harap aku dpt hadapi sgala ke'busy'an, ketidaktiduran, ketelebihmakanan, dan kemelelehingusan spanjang aku belaja kat sini. aku mohon sapa2 yang baca blog ni, doakan saye ye. moge sye sntiasa rajin hihihi ^^

Ya Allah, Engkau permudahkanlah urusan kami. Jangan Kau sukarkan kami. Bimbinglah kami dalam setiap laku. Jauhkan kami dari kecuaian dan kelalaian. Jadikan ilmu kami sebagai penyuluh jalan mencari keberkatan dan keredhaanMu. Tiada daya upaya kami melainkan dengan pertolongan dariMu Ya Allah. Ameen Ya Rabbal 'Alamin.

.

No comments: