Friday, August 31, 2012

petronas

23 Jun. Hari aku mulakan part time aku sebagai rakyat petronas jalan haji ahmad. Banyak yang aku belajar spanjang aku keje kat situ. jadi cashier, jadi pembuat wafer, penyusun barang, arghh banyak lagi laa. best. cuma kadang-kadang rase penat. alhamdulillah, bos pon baik, tak la rase tertekan pon. member sekerje pon sporting and happening. so rase kekok tu takde. lame-lame keje makin best. and skarang da benti keje sbb brape hari lagi aku nk smbung belajar dah. last keje 29 ogos. so adela dua bulan aku keje sane. aku harap pengalaman aku kali ni semakin buat aku matang. ececehhh malu lak sayee :3

ehem. sepanjang aku keje ni, aku dapat tengok banyak ragam. banyak jenis orang. baik, terlalu baik, ramah, nakal, jahat, garang, smua ade. dari situ aku dapat satu nilai. aku harap nilai ni buat aku berfikir tentang diri aku sendiri. and cube jadi yg terbaik. insyaAllah.


lain kali kalau cuti insyaAllah aku sambung keje kat sana lagi :)

No comments: