Friday, October 7, 2011

ADDICTED

tadaaaaaaaaaaa. lame tak tulis blog.
kalau tulis pon dah mcm sinopsis je. biar org paham sendirik. tak paham sudah. haha. tapi sempena CUTI sem ni aku mule la nak bebel banyak sket. sebab pe? yaaa sebab bosannnn. -.-

sbenanye aku ade apply keje kat petronas, as cashier. tanak aku jadi tukang buh minyak tuh. hihi. nak duk lam aircond je lebih. ngade betol. tapi yg sedehnye sampai skang orang tu takde call. -____-
tau la aku cuti sbulan je. bagi la keje walaopon skejap. huwa2

tapi takpe, aku bole wat keje len.

skang ni aku addicted dengan pixlr.com utk edit gambo. ^__^ tu pon adek izyan yang kenalkan.
pastu jumpe lak tempat2 effect utk gambo, tikah yg jumpe. lame2 aku gian edit gambo. haha

aku ske edit ala-ala macho sket. macho la sangat. 
gamba x penoh or tak pandang kamera la kononnye.

ni yang paling aku suke :


pastu yang bese-bese pon ade. nak tunjuk gak. tak kire.






haaa tu jelah .ade lagi tapi yang lain tu freehair. simpan lam lappy sudah. ^^v

sekian.

.

2 comments:

Unknown said...

wei,gambaq aku ltak ats skali laa

n.a.d.i.a said...

tak sesuai.
wekk