Friday, February 18, 2011

rindu rumahh ):

warghh lamenye ta update , hihi
busy gileee sebab ade final exam daa~ pergh kali ni mmg aku kene pulun abes2 . ta nak la cam sem lepas , banyak goyang pale je . then result teghokk baru tobatt. heee~

exam english ri tu mmg , mmg , mmg susahhh (part objective-reading) . seriously cam nak muntah time jawab tu gak. tataw la ley exempted ke dok ni. tapi i hope so la . uwaaa~

then ri isnin baru ni exam U.I lak . Understanding Islam . fuhh ni mestila mau taget high an , sebab agame sendiri. betol2 kene paham laa. tapi soklan ri tu byk yg kelirukan sikit tapi alhamdulilah, masih stabil . same2 la kite menegakkan agame kite yg mulia ni , ngee ^^

then jumaat siang , exam computer 1 lak. perghhhhhh~ madam! why madam? whyyy~ nape la susah benooo gi tanye . pelik2 je tanye. kih3. part tulis2 tu la yg susahnye. nak entam pon x taw nak tulis ape. haha dasat2. habislaa.. i pray for a miracle. amin. (;

harghh! isnin ni lak (21hb) adelah LAST PAPER aku. economic. amat excited di sini ye sebab ape? sebab boleh BALIKKKKK! dah lame kutunggu saat utk pulang bertemu kedua ibu bapaku . cewahh. dah sbulan kot ta balik. rindu gilaaa :D huhuk~

tapi before ley balik tu la , kene studyyyy. ayoyoyo. kalo aku x study , result pon mesti celah gigi je. so nak cakap , masalahnye skang ni aku x ade mood nak study , sbb tu aku update blog. keh keh keh tah pape r. tapi aku nak study gakkk , biar aku balik dengan tenang . tengok mak ayah dengan gembire tanpe rase besalah sbb x study. so, jom kite study jom.

STUDY itu BEST . (sedapkan aty) -..-


ni la kate2 semangat untuk aku study -.-
 kepade anda2 yang turut serta memerah otak demi final exam tuu ,
SEMOGE BERJAYE (:


ok dah stop la, ngantok lak . daaaa~
assalamualaikum kepade sardinku n pembace yang lain ^^
good night .



No comments: