Sunday, January 16, 2011

i love nasyeeds

~BATTLE OF NASYEEDIANS~

amende ni ? haa..ni la sebuah petandingan nasyid yg ade kat 'skola' aku
memandangkan aku ni one of the peminat nasyid , maka..
aku pon join mende niii. hehee. tapi..sore aku x cedap pon.
saje nak cube try test masok nasyid. cam best je kan.

group aku ade 4 orang *ala-ala group nasyid je an*
aku, tikah , umsulaim & asiah (vokal utama)
aku vokal disebalik tabir je. tu je yang mampu. huhuk


mule2 petandingan start ngan sisters, tapi hari lain ngan brothers.
and hanya kaum2 hawa je yang tgk petandingan for sisters.
sebab pe? haa anda pon taw jawapannye kan. gud..

then esoknye (jumaat 14hb) malam, barulah nasyid for brothers lak..
kami nyanyik 2 lagu: 1- destinasi cinta (mestica)
                             2- rahmat ujian (mestica)
and alhamdulilah sangat2, rezeki berpihak kpd group aku. 
amat x sangke pon.. tapi tu lah REZEKI ye anak2..


ni la pentas kitowang. ye..sebenarnye xde pentas pon.
biaselaa, simple2 sudah. hehe

name groupku mawaddah

dari kiri : umsulaim , tikah , asiah , nadia

antare group brothers mlm tu


group ni best gilakk. tabik spring la ~ZIKRA~


ni artis jemputan je. kumpulan INHEART


alhamdulilah , mawaddah , keep it up! ekekeke.
and brothers , zikra tu la yang menang.




thats all , syukran jazilan .

2 comments:

Anonymous said...

woooo~~~
terbek la kwn hu...banggerrr....ko menang walaupon ko x jd main vokal...hehehe....sbb sore ko mmg x sedap un..hihihihi :P

n.a.d.i.a said...

hihihi anda mmg nakal -.-