Thursday, December 30, 2010

balasan anak degil , :(

haipp assalamualaikum.

hari saje saje nk share 1 cite zaman mude2 dulu. *awal tahun 2010 je pon*
yg dah lupe tu, biarkan je. zasssssss~

awal taon ni, aku AMIK LESEN. yeehaaaa
mule2 aku nk amik lesen moto je. tp bile pakcik lesen tu pomot
harge murah kalu wat kete moto, hape ag. bedal la due2.weeeee~
aku lg suke. kali ni mak ayah aku bg plak. *yesss nnt ley bwk kete*
dah lps daftar, balik uma. EXCITED gile wooo~! 
aku pon suh ayah aku ajar bawak moto. ekekeke *x eti bwk moto ag*
yela, nak amik lesen moto ,tp xde basic. kang mule terkedek-kedek kat litar tempat lesen.

ptg tu pon, pegi la turun nak bwk moto.
 pakai slipar jepun je. mase nk turun tangge terdengar gak mak aku
jerit ''pakai la KASUTTTTT'' . aku lam ati *erkk pape je laa, x saba gile nk bwk moto ni*
so turun jela..hik hik .then mule2 bawak ,ayah aku duk kat blakang. so die cam 
cover sket2 la mase bwk moto tu.tetibe aku dgn konfidennye, ''meh la adik bwk sorang''. 
agagaga *panggil adik sbb aku bongsu*. then aku bwk la, 2-3 kali round.
sangat MANTOP! wehehe.da ley buat race dah pendek kate. wakakakk
tibe tibe...
jeng jeng jeng!!
 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaww cak! hehe
tibe2..aku jadi blur.........cane nak slow moto ni. -___-
padahal waktu tu aku dah hampir ke tembok jalan. ala..yg cam tembok simen tu la.

haa tembok cam kat ats ni. *tembok ke orang panggil?* yg ade anak panah tuu. ok smbung cite.
bile da nak smpai kat tembok. aku still pikir nak stop camane! yeissshhh bolok betol.
tataw cane ley blur gitu skali weii. *x dengar ckp mak, pdn muke* . then bile da smpai kat tembok tu, 
kaki aku dah begeser dah sepanjang tembok tu. perghh! tp aku bukan gi slow! punye cuak aku g 
pulas minyakkkk. huaaaaaaaa~~~
maka dgn itu, makin panjang la jarak geseran kakiku di tembok itu. slipar mmg da tecicir lame dah mase tu.
kaki kiri je ade slipar. tapi mase tergeser tu, aku x ase sakit. sbb cuak gile. zzz
and da lame skit, baru fikiran aku stabil. huahaha. aku dah ley belok moto tu, n BREK d tepi jalan 
dgn slamatnye. teringin lak aku nk tgk kaki aku.
MAKKKKKK!!
darahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! -__-''
byk gile. ley tadah 4 baldi. aku pon pusing blakang cari ayah aku.
ayah aku egt xde pape jadik la. sbb muke aku pon cool je mase tu. *lam ati Allah je taw*
bile ayah aku tgk je kaki aku tuh. die punye muke. cuak lebih dari aku.
mmg sian la aku tgk ayah aku mase tu wei. die cuak, aku lagi cuak!! *menggelupo!*
huhuk. then ape ag, die bwk g klinik..then cuci2 luke aku.
gile PEDIH ! mmg nangis r. tipu kalo aku x nangis. sakit der..
haha balik je umah , mak aku lak cuak. hihi . tetibe sempat ag die ckp
''x dgr lg ckp mak, pakai kasut x nak''
amik kau nadia. pdn muke. 

haha tu je la yg belaku bulan 1, n bulan 2 lak, aku start amik lesen smule bile luke aku dah kering.
sehingge la aku bejaye dpt lesen kete moto mase last bln 2. alhamdulilah. hihik

moral value : jadik anak yg dengar ckp okehhh :D

p/s : ingat nak letak gamba mase luka tu belom kering. tapi takot anda MUNTAH je. ngaaa
so ta jadi lah ;)






No comments: